İstanbul : Kozyatağı Sok. Parlarbaşoğlu Apt. No:28/B Kadıköy +90 (216) 384 36 37
       Ankara : Beştepe Mah. Nergiz Sk. No:7 Via Tower, 19. Kat No: 44 +90 (312) 417 24 70

Sıkça Sorulan Sorular

Cart Items 0

No products in the cart.

DepoNET

Sıkça Sorulan Sorular

Garanti bilgisi istenen ürün için seri numarasını aşağıdaki ilgili kişilerle irtibata geçerek öğrenebilirsiniz.

Ürünün Garanti durumunu öğrenmek için;

Telefon : 0312 417 24 70
E-Posta: info@deponet.com.tr

Satın alınan bir ürün fatura tarihinden itibaren 15 gün içinde iade edilebilir. Bunun için;

a) Ürün faturası ile birlikte getirilmelidir.

b) Ürün orjinal ambalajı veya kutusuyla birlikte getirilmelidir.

c) Ürün herhangi bir şekilde hasar görmemiş, boyası çizilmemiş, eskitilmemiş olmalıdır.

d) Ürün tüm aksesuarları, bağlantı kabloları, kitap ve CD gibi dokümanları ile birlikte eksiksiz olarak getirilmelidir.

İade sırasında ambalajı ve/veya aksesuarları eksik veya hasarlı olduğu belirlenen ürünlerin bu parçaları müşteriye fatura edilir.

Deponet tarafından satılan tüm ürünler işçilik, tasarım ve malzeme hatalarına karşı üretici firmanın belirlediği kurallar doğrultusunda daha uzun garanti süresine sahip olabilir. Belirtilen garanti süresinden sonra oluşabilecek arızalarda garanti hizmetlerinden istifade edebilmek için ürün sahibi üretici firma tarafından belirlenen kurallara uymak zorundadır. İki yılı aşan garanti süreleri ürünlerin dokümanlarından incelenebilir.

Garanti süresi içinde arızalanan ürünler teknik servis tarafından tamir edilir ve en kısa süre içerisinde müşteriye iade edilir.

Yangın, sel, deprem, yıldırım ve benzeri felaketler ile, kullanıcı hatalarından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır. Kullanıcı hataları konusunda aşağıdakilerle sınırlı olmayan şu örnekler verilebilir:

a) Ürünün kullanım kılavuzunda belirtilen voltaj ve çevre şartları dışında çalıştırılması,

b) Ürünün fiziki darbe ve hasar alması,

c) Ürünün portlarına tasarlandığı iş için uygun olmayan bir başka bağlantının yapılması (örneğin, Ethernet portuna telefon santralından bağlantı yapılması),

d) Binalar arası bağlantıların fiber yerine UTP kablo ile yapılmasıdır.

Garanti kapsamı dışındaki arızalı ürünler DepoNet tarafından tamir bedeli karşılığında yapılmaktadır. Tamir bedeli müşteriye faturalandırılarak, peşin veya en geç 7 gün içerisinde talep edilir.

Deponet tarafından satılan ürünler şehir içi teslimatlarda deponet personeli tarafından firma adresine teslim edilmektedir.

Şehirlerarası ürün tesliminde ise deponet tarafından anlaşmalı kargo firması tarafından gönderilmektedir. Gerektiğinde müşteriden gelen talebe göre müşterinin istemiş olduğu kargo firması ile gönderilir.

İstanbul Merkez Sevkiyat Saatleri
Sevkiyat saatleri her gün 14:00
(14:00'den sonraki siparişler bir sonraki gün gönderiliyor.)

Ankara Şubesi Sevkiyat Saatleri
Sabah sevkiyatımız: 09:30
(09:30 dan sonra gelen siparişler öğle sevkiyatıyla gönderilir veya firma istediği ürünleri ofisimizden alabilir.)

Öğle sevkiyatımız : 13:30
(13:30 dan sonra gelen siparişler bir sonraki gün sabah sevkiyatıyla gönderilir veya firma istediği ürünleri ofisimizden alabilir.)

Elaborate your Company Style Grow up Your Business

Request A Call Back

Professional Solution

Professional Solution